Mai jos poți găsii răspunsuri la cele mai frecvente întrebări
Dorești să aflii un răspuns rapid la întrebarea ta? Ți-am pregătit mai jos câtvea răspunsuri la cele mai frecvente întrebări adresate. Dacă ceea ce cauți nu se află în lista de mai jos sau dorești să afli detalii suplimentare, ne poți contacta cu încredere la numărul de telefon 0751 690 684, fie ne poți scrie un e-mail pe office@ameliasofia.ro sau info@ameliasofia.ro
Pot să fac o comandă prin telefon?
Desigur! dacă dorești să comanzi un produs de pe site-ul nostru și nu știi cum, ne poți apela cu încredere la numărul de telefon 0751 690 684, cu tarif normal în rețeaua Digi. Acest serviciu este
Serviciul este valabil de luni până vineri, în intervalul 9:00 – 17:00, exceptând sărbătorile legale, și numai pentru comenzi cu plata numerar la livrare.
Nu știu ce produs mi se potrivește. Cum pot beneficia de un sfat?
Desigur! Îți punem la dispoziție serviciul de consultanță telefonică pentru a identifica împreună cu un specialist Amelia Sofia care sunt produsele cele mai indicate pentru tine și nevoile tale.
Serviciul este valabil apelând numărul 0751 690 684, cu tarif normal în rețeaua Digi, de luni până vineri, în intervalul 9:00 – 17:00, exceptând sărbătorile legale, și numai pentru comenzi cu plata numerar la livrare.
Cum pot placa o comandă pe site?
Adaugă în coșul tău produsele pe care dorești să le achiziționezi și apasă pe butonul “Finalizează comanda”. Imediat te vom redirec’iona către pagina de comandă unde va trebui să completezi datele tale (nume, adresa de livrare și numărul de telefon), alegi metoda de plată și apeși pe butonul “Comandă”.
În cazul în care nu poți trimite comanda, cel mai probabil ai uitat un câmp obligatoriu sau ai introdus o informaţie în mod greșit. Câmpul care trebuie corectat este evidențiat cu roșu.
Dacă întâmpini alte probleme, contactează-ne la numărul 0751 690 684 (Costul serviciului: tarif național, în funcție de operator) sau scrie-ne la info@ameliasofia.ro
Ce este Wishlist/Favorite?
Wishlist (sau “lista de dorințe”) este un serviciu pentru utilizatorii înregistrați pe www.ameliasofia.ro ce permite selectarea produselor de interes şi care funcționează ca un reminder. Astfel, fără a efectua o căutare de fiecare dată, vei putea vizualiza fișa produsului dorit printr-un simplu click. Existența unui produs în Wishlist nu te obligă la cumpărarea acestuia și nici nu garantează menținerea aceluiași preț de-a lungul timpului.
Datele mele sunt protejate de legea privind confidențialitatea datelor?
Ameliasofia.ro este înregistrat în Registrul de evidență a prelucrărilor de date cu caracter personal sub numărul 18907. Prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date este reglementată de Legea nr. 677/2001 (denumită în continuare ”L677/2001”).
Ameliasofia.ro îți respectă confidențialitatea. Poți intra oricând în profilul tău și îți poți modifica datele. Dacă dorești să-ți ștergi definitiv profilul este suficient să ne contactezi printr-un email la info@ameliasofia.ro
Cum pot să-mi modific datele personale?
Intră în profilul tău denumit “Contul meu”, selectează din meniul lateral < Informații personale> și scrie direct datele pe care vrei să le schimbi în spațiile corespunzătoare. După ce ai actualizat datele te rugăm să dai click pe “Modifică”
Cum pot să anulez sau să modific o comandă deja făcută?
Din momentul în care faci comanda și primești emailul de confirmare, ai la dispoziție 60 minute pentru a contacta Serviciul clienți pe email la info@ameliasofia.ro sau la numărul de telefon 0751 690 684 pentru anularea comenzii, dar și pentru a cere modificarea adresei de facturare/ expediere, dacă este cazul.
În cazul în care dorești să anulezi o comandă în afara programului de lucru al Serviciului Clienți, trimite un email la info@ameliasofia.ro și îți vom da un răspuns în cel mai scurt timp posibil.
Cum verific statusul comenzii plasate?
După fiecare comandă plasată vei fi contactată telefonic pentru confirmarea acestuia. Comenzile neconfirmate vor fi anulate din oficiu și vei primi un SMS în acest sens. În cazul în care ai confirmat comanda, vei primi un SMS cu numărul coletului, iar statusul trimiterii acestuia îl vei putea verifica direct pe siteul firmei de transport accesând Urmarire colet (dpd.ro) pe baza numărului de colet primit în SMS-ul de confirmare a trimiterii coletului.
Există o sumă minimă pentru achizițiile online?
Nu, nu există o sumă minimă pentru achizițiile online, însă pentru comenzile de peste 250 Lei expedierea este gratuită.
Pentru comenzile mai mici de 250 lei costul transportului este de 18 lei.
Prin ce modalitate pot să efectuez plata?
Plata se poate efectua în numerar la livrarea produselor direct la curier ( ramburs ) sau plata online, folosind orice card bancar prin platforma securizata MobilPay.
Pot să plătesc prin transfer bancar?
Plata se poate face prin ordin de plată. Acest tip de plată se face doar în baza facturii proforme trimise de Prime Business Invest SRL pe adresa de e-mail asociată contului de pe care se plasează comanda. Livrarea produselor se face după confirmarea plății proformei emise în contul specificat în document.
Care este costul de expediere?
Livrarea este gratuită pentru comenzi mai mari de 250 Lei, la orice destinaţie din România. Pentru comenzile sub această valoare costul transportului este de 18 lei.
În câte zile voi primi comanda și cum pot să urmăresc expedierea?
Comanda se va încredința firmei de curierat rapid DPD în termen de 1 – 3 zile lucrătoare de la data confirmării. În acel moment îți vom trimite prin SMS informațiile necesare pentru a urmări expedierea.
Ce se întâmplă dacă nu sunt la adresă în ziua livrării?
Curierul va mai face o încercare de livrare, teoretic în ziua următoare. În cazul în care nu se poate livra comanda, aceasta se va păstra la filiala de curierat rapid DPD cea mai apropiată, timp de 5 zile lucrătoare. Contactează-ne pentru a stabili o nouă livrare!
Cât timp am la dispoziție pentru a vedea marfa și a o restitui?
Dreptul de retur poate fi exercitat în termen de 14 zile lucrătoare, începând de la data primirii comenzii.
Nu uita că pentru a putea returna produsele, acestea trebuie să fie trimise în ambalajul original Amelia Sofia, produsele trebuie sa fie intacte si nefolosite, însoțite de formularul de retur care se află în pachet, completat în mod corespunzător. Pentru procedura completa de retur te rog sa citesti cu atentie pagina Pagini Utile > Garanție și Retur
Am primit un produs cu defect prin comanda online, pot să-l returnez?
Ne străduim în permanență să oferim produse sigure și de calitate excelentă. Se poate întâmpla însă ca anumite produse să prezinte anomalii. Dacă produsul pe care l-ai primit prezintă vreun defect, nu ezita să ne scrii la info@ameliasofia.ro, menționând codul articolului, care poate fi găsit în confirmarea comenzii și tipul de defect constatat, atașând de asemenea, dacă este posibil, o poză care să arate problema.
Produsul pe care l-am primit este diferit de cel comandat. Cum trebuie să procedez?
Dacă s-a făcut o greșeală te invităm să notifici imediat acest lucru echipei Amelia Sofia, scriindu-ne la info@ameliasofia.ro, precizând numărul de comandă, produsul dorit, produsul primit în mod efectiv și atașând o poză dacă este posibil.
Doresc să restitui unul sau mai multe produse din comanda mea, ce trebuie să fac?
Trebuie să trimiți o comunicare prin e-mail la office@ameliasofia.ro în termen de 14 zile lucrătoare de la data primirii comenzii.
Vom rambursa suma respectivă in contul dumnevoastră menţionat în formularul de retur în termen de maxim 14 zile de la comunicarea exercitării dreptului de retur si primirea de catre Amelia Sofia produselor returnate .
Nu uita că pentru a putea returna produsele, acestea trebuie să fie trimise în ambalajul original AmeliaSofia, însoțite de factura care se află în pachet, instrucțiunile de utilizare, impreună cu formularul de retur completat în mod corespunzător. Costurile de transport pentru retur vor fi suportate de tine, prin urmare poti expedia coletul cu orice firmă de curierat dorești. (Nu primim colete trimise prin poșta)
Adresa la care trebuie sa returnezi coletul este Prime Business Invest SRL, Sâncraiul de Mureș, Str. Mureșului, nr. 133i, Județ Mureș, Telefon 0751 690 684